TOP MANAGMENT NAJWYŻSZEJ PRÓBY

29-30 WRZEŚNIA 2015

Wawrzyniak, Hatalska, Morgan, Zieliński, Tkaczyk – to tylko niektóre autorytety polskiego świata marketingu, jakich będzie można posłuchać w dniach 29-30 września w Poznaniu podczas Golden Marketing Conference, pierwszej w Polsce konferencji skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i pracowników działów marketingu wyższego szczebla.

 

Uczucia, emocje, momenty, wspomnienia – nanosekundy, które nie kojarzą się z biznesem. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie strategią marki powinny jednak taką konotację dostrzegać i zrozumieć, że konsument to już nie odbiorca. To partner, który w podejmowaniu decyzji kieruje się również emocjami i o relacji  z nim będą mówić prelegenci.

 

Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych zaprezentuje Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Podczas konferencji Grant Morgan wyjaśni, do czego służy obecny w dłoni uczestników poken w ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych”.

 

W ramach Golden Areny dowiemy się, czy decyzje biznesowe mogą być racjonalne? W wykładzie „Czuję więc jestem” Marek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat w kontekście ekonomii behawioralnej, która podważyła opinie o racjonalności podejmowanych decyzji. Analizując reakcje mózgu, zauważa się, że dużą rolę w procesie decyzyjnym odgrywają emocje. Podczas warsztatów z Markiem Zielińskim zaprezentowana zostanie istota perswazji oraz technik wpływu społecznego, które znajdują zastosowanie

 w relacjach biznesowych i pomagają kształtować zaufanie między partnerami w biznesie. Ukazana zostanie rola emocji i ich wpływ na procesy decyzyjne menedżerów.

 

Drugiego dnia  w ramach Golden Areny odbędzie się debata „Przełom  w marketingu B2B”, podczas której ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review, eksperci ICAN oraz zaproszeni przez nich speakerzy dyskutować będą o tym, jak rozwijać w firmie B2B nowoczesny marketing wspierający biznes. Goście debaty wspólnie stworzą diagnozę kluczowych wyzwań w obszarze budowania skutecznego marketingu i podzielą się własnymi doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami. Debata adresowana jest nie tylko do menedżerów marketingu, ale również do szefów sprzedaży i właścicieli firm w B2B. Udział w debacie wezmą wieloletni praktycy biznesu, dzięki czemu charakter debaty będzie wyjątkowo praktyczny i nakierowany na stworzenie konstruktywnych konkluzji.

 

„Więcej szczęścia niż rozumu” – tymi słowami Paweł Tkaczyk określa motto dotyczące kariery. Będzie uświadamiał uczestnikom, że miejsce, w którym się znajdujemy, jest dziełem przypadku w dużo większym stopniu, niż nam się wydaje. Opowie o skrzywieniach poznawczych, o tym, jak mózg „robi nas w jajo”.

 

Jako ostatni tego dnia na scenę Golden Areny wkroczy Wojciech Ławniczak i przeprowadzi warsztaty praktyczne pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.

 

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 29-30 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Towarzyszy imprezie wystawienniczej – targom REKLAMA360. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać rejestracji i wygenerować bilet.

 

Więcej informacji: www.goldenmarketing.pl oraz www.facebook.com/GoldenMarketingConference.

 

 

 

POBIERZINFORMACJA PRASOWA 16.06.15r.POBIERZINFORMACJA PRASOWA 23.06.15r.

 

POBIERZINFORMACJA PRASOWA 06.08.15r.POBIERZINFORMACJA PRASOWA 17.08.15r.

MAPA STRONY

KONFERENCJE

KONFERENCJE > TOP MANAGMENT

Interdyscyplinarne Czasopismo Naukowe

Rynek – Społeczeństwo – Kultura

ul. Namysłowska 104, 46-081 Dobrzeń Wielki

Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach.

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Agencji Managerskiej VIP for You.

Pełna treść licencji dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/

 

NEWSLETTER

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Zapisano poprawnie

© Wszelkie prawa zastrzeżone              |              Agencja Managerska VIP for You               |              2018                |               www.vip4u.pl