W NUMERZE - kliknij Autora, aby pobrać plik pdf.

 

Konrad Węgliński

Nabycie nieruchomości na licytacji komorniczej

– wybrane zagadnienia

 

Kamil Roman, Jakub Skwierczyński

Analiza aktualnych preferencji mieszkaniowych mieszkańców Powiatu Siedleckiego i miasta Siedlce w kontekście programu „Mieszkanie Plus”

 

Agnieszka Bernecka

Przywileje i ograniczenia dostępu do środków pomocowych dla rodzin

w zakresie zakupu mieszkań

 

Maciej Błażewski

Ingerencja policji budowlanej w proces budowlany

 

Paweł Konrad Domagała

Problematyka służebności przesyłu, czyli ograniczenia władztwa nad nieruchomością

 

Cezary Dzierzbicki

Sądowe ustanowienie zarządu związanego

ze współwłasnością nieruchomości

 

Aleksandra Firek

Real Estate Crowdfunding – Tłum jako alternatywne źródło finansowania nieruchomości

 

Kinga Kania

Regulacje federacji sportowych w kontekście budowy infrastruktury sportowej

 

Urszula Król-Wolska

Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku nieruchomości

 

Mateusz Lewandowski

Zasady opodatkowania nieruchomości na gruncie ustawy o podatkach i opłatach lokalnych w świetle nowelizacji z dnia 25 czerwca 2015 roku

 

Agnieszka Rudnik

Partnerstwo publiczno-prywatne innowacyjną formą realizacji przedsięwzięć w sektorze nieruchomości

 

Jacek Mikucki

Smart City a determinizm technologiczny. Case study miasta Santander

 

Joanna Olszowy

Wybrane aspekty wpływające na rynek nieruchomości  w Polsce

 

Paulina Sudoł

Wybrane aspekty dotyczące planu zagospodarowania przestrzennego oraz wyceny nieruchomości

 

Katarzyna Turoń, Piotr Czech

Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw transportowych poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu

 

Roksana Waltrowska

Problemy planowania przestrzeni na poziomie lokalnym i regionalnym - zagadnienia prawne i społeczne

 

Bartłomiej Składanek

Problemy planowania i zagospodarowania przestrzennego na przykładzie miasta Radomia - perspektywy na przyszłość

 

Jadwiga Kraś

Wyzwania współczesnego rynku usług i konsumpcji na tle rozważań marketingowych

 

Karolina Wicińska

Media społecznościowe jako narzędzie rozwijające działania marketingowe przedsiębiorstw

 

Marek Wanat

Odwrócona hipoteka - próba identyfikacji barier rozwoju rynku reverse mortgage w Polsce

 

Monika Kościów

Marketing w branży nieruchomości - od sprzedawcy działek do developera

 

Ewelina Kalinka

Coaching – modern method of developing human capital in organization

share by mail

NUMER

03(24)/2017 - kliknij okładkę, aby pobrać plik pdf.

--------------------------------------------------------------------------

<< poprzedni numer   |  następny numer >>

CZASOPISMO > WYDANIA > NUMER 3-2017

MAPA STRONY

Interdyscyplinarne Czasopismo Naukowe

Rynek – Społeczeństwo – Kultura

ul. Namysłowska 104, 46-081 Dobrzeń Wielki

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Zapisano poprawnie

Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Agencji Managerskiej VIP for You.

Pełna treść licencji dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/

 

© Wszelkie prawa zastrzeżone              |              Agencja Managerska VIP for You               |              2018                |               www.vip4u.pl               |              Polityka Prywatności              |              Polityka Cookies