NUMER

03(03)/2012 - kliknij okładkę, aby pobrać plik pdf.

 

„Rynek i konsumpcja” to motyw przewodni kolejnego numeru czasopisma „Rynek-Społeczeństwo-Kultura”. Jak pisał Zygmunt Bauman, żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym. Jest to model społeczeństwa, w którym dominują wytwarzanie pragnień wśród ludzi oraz utrzymywanie ich w stanie nieustannego niezaspokojenia tych pragnień. Krótki cykl życia produktu oraz wielość i różnorodność produktów stanowią o odmiennej rzeczywistości niż ta, która była jeszcze kilkadziesiąt lat temu. Dzisiaj rynek nie jest już związany z masową produkcją dla masowego odbiorcy, ale jest zindywidualizowany dla zindywidualizowanego klienta. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej zachodzącym zmianom na współczesnych rynkach w związku z konsumpcją i konsumowaniem. Wszystkie teksty stanowią jedynie zaproszenie do refleksji na temat współczesnych rynków, ich kształtowania i kreowania w różnych segmentach.

 

Zapraszamy do lektury i dyskusji.

 

 

W NUMERZE - kliknij Autora, aby pobrać plik pdf.

 

Sergiusz Prokurat

Od masowej produkcji do masowej kastomizacji – przedsiębiorczość

w perspektywie zmian gospodarczych

 

Liwia Jasiak

Nowe trendy konsumenckie zjawiskiem kreującym nowoczesnego nabywcę

 

Amelia Kin

Przeciętny konsument. Pojęcie i znaczenie dla ochrony konsumenta

 

Przemysław Chmielecki

Uniwersytet wobec gospodarki – w którą stronę?

 

Agnieszka Bera

Aktualna sytuacja na rynku pracy w branży Call/Contact Center

 

Daria Jankowiak

Pisarstwo fantastyczne w kontekście kształtowania się rynku wydawniczego w Polsce po 2000 roku

 

Recenzja: Robert Geisler

Steven Vertovec, Transnarodowość

 

Wywiad: ks. dr Jerzy Dzierżanowski

20 lat DFOZ

share by mail

--------------------------------------------------------------------------

<< poprzedni numer   |  następny numer >>

CZASOPISMO > WYDANIA > NUMER 3-2012

MAPA STRONY

Interdyscyplinarne Czasopismo Naukowe

Rynek – Społeczeństwo – Kultura

ul. Namysłowska 104, 46-081 Dobrzeń Wielki

Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach.

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Agencji Managerskiej VIP for You.

Pełna treść licencji dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/

 

NEWSLETTER

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Zapisano poprawnie

© Wszelkie prawa zastrzeżone              |              Agencja Managerska VIP for You               |              2018                |               www.vip4u.pl