NUMER

02(06)/2013 - kliknij okładkę, aby pobrać plik pdf.

 

Zarządzanie i marketing to praktyka z obszaru biznesu, która jest również poddawana analizom naukowym. Globalizacja i zmiany technologiczne zmieniły tradycyjnie rozumianą sztukę zarządzania, jak również marketingu. W XX wieku, kiedy zdefiniowano i określono podstawy nauki o zarządzaniu i marketingu, inaczej wyglądał świat niż dzisiaj. Nie było w nim telefonów komórkowych ani Internetu, gospodarki mieściły się ramach państw narodowych, zarządzający kierowali i przewodzili swoim pracownikom w sposób hierarchiczny, organizacje charakteryzowały się z reguły prostą strukturą, a masowa produkcja równoważona była masową konsumpcją. Ostatnie dwadzieścia lat to zmiana świata gospodarczo-społecznego i politycznego, z czego ostatnie pięć do ośmiu lat to szczególna dynamika tychże zmian.

 

Zapraszamy do lektury i dyskusji.

 

 

W NUMERZE - kliknij Autora, aby pobrać plik pdf.

 

Agnieszka Marek

Wpływ lokalnego kapitału społecznego na zachowania

organizacyjne urzędników

 

Tomasz Galewski

Zarządzanie cenami przez polskie przedsiębiorstwa

i jego wpływ na decyzje zakupowe konsumentów

 

Katarzyna Zioło

Wykorzystanie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej organizacji

 

Magdalena Gawrońska

Marketing szeptany jako nowoczesna forma promocji

 

Izabela Kozłowska

Zastosowanie geolokalizacji w działaniach marketingowych

 

Ewelina Bilicka

Rola dziecka w reklamie komercyjnej

 

Daria Jankowiak

Oblicza społecznego shockvertisingu

 

Amelia Kin

Sprzedaż konsumencka, reklamacje i gwarancja europejska. Pojęcie i znaczenie dla ochrony praw konsumenckich

 

Wywiad: Magdalena Nawrat

Dwa światy: nauki i praktyki. Innowacje a stereotypy

 

share by mail

--------------------------------------------------------------------------

<< poprzedni numer   |  następny numer >>

CZASOPISMO > WYDANIA > NUMER 2-2013

MAPA STRONY

Interdyscyplinarne Czasopismo Naukowe

Rynek – Społeczeństwo – Kultura

ul. Namysłowska 104, 46-081 Dobrzeń Wielki

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Zapisano poprawnie

Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Agencji Managerskiej VIP for You.

Pełna treść licencji dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/

 

© Wszelkie prawa zastrzeżone              |              Agencja Managerska VIP for You               |              2018                |               www.vip4u.pl               |              Polityka Prywatności              |              Polityka Cookies