W NUMERZE - kliknij Autora, aby pobrać plik pdf.

 

Justyna Świerczek

Historia i kierunki rozwoju Grupy Wyszehradzkiej

 

Kamila Zelga

Uwarunkowania wdrożenia systemu Management by Objectives (MBO) w polskich przedsiębiorstwach

 

Joanna Olszowy

Wpływ efektywności form szkoleń pracowników na konkurencyjność firmy

 

Anna Wołoszyn

Szkolenie pracowników jako forma inwestycji w rozwój współczesnego przedsiębiorstwa

 

Katarzyna Turoń, Piotr Czech

Doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu na przykładzie firm branży Transport-Spedycja-Logistyka

 

Adam Sulich

Grywalizacja procesów rekrutacji i selekcji

 

Ewelina Brzyszcz

Cyfrowi tubylcy i cyfrowi imigranci we współczesnej szkole. Kompetencje medialne nauczycieli – teoria, rozwój, implikacje

 

Martyna Konieczek

E-learning - nowoczesna forma edukacji

 

Justyna Kozłowska

E-learning jako forma doskonalenia studentów uczelni wyższych

 

Rafał Sadłowski

Współczesny E-learning na wyższych uczelniach w opinii osób studiujących

 

Beata Bołoz

Interpretacja pierwszej, drugiej i trzeciej misji uniwersytetu. Argumentacja za przyjęciem jednej z nich jako wiodącej

 

Marzena Kruk

Doskonalenie kompetencji kadry naukowej w Polsce

 

Anna Ciechomska

Słuchacze uniwersytetów trzeciego wieku: Wawerskiego i Żoliborskiego. Ich cechy, motywacje i opinie

 

Janusz Klisinski, Marta Dergaliuk

The development of education and scientific agroindustrial formations in Ukraine

 

Irena Dudzik-Lewicka

Kryzys w przedsiębiorstwie – i co dalej? Studium przypadku

 

Brygida Grzeganek-Więcek

Czynniki stymulujące przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu

 

Monika Jakubiak

Rozwój i osiąganie celów przy zdalnym wsparciu – przypadek Spirolife

 

Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka, Agnieszka Parkitna

Zaufanie jako czynnik sukcesu przedsiębiorstw sektora MŚP

 

Honorata Howaniec

Zaangażowanie społeczne firmy a percepcja marki na przykładzie NIVEA Beiersdorf

 

Agnieszka Parkitna, Magdalena Gądek

Strategia jako determinanta efektywności przedsiębiorstwa

 

Agnieszka Pieczonka

Przyczyny konfliktów w systemie logistycznym przedsiębiorstwa

 

Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel

Znaczenie zaufania w organizacjach

 

Monika Świątek

Motywacja: wpływ coachingu na rozwój organizacji – ujęcie syntetyczne

 

Ewa Wiecha-Kartowska

SEO - manipulacja agendą medialną

 

Magdalena Borkowska

Autoprezentacja i budowanie wizerunku i tożsamości wirtualnej na portalach społecznościowych.

 

Jolanta Staszewska, Piotr Skorus

Empirical aspects of visual communication in SME sectore

 

NUMER

01(22)/2017 - kliknij okładkę, aby pobrać plik pdf.

share by mail

--------------------------------------------------------------------------

<< poprzedni numer   |  następny numer >>

CZASOPISMO > WYDANIA > NUMER 1-2017

MAPA STRONY

Interdyscyplinarne Czasopismo Naukowe

Rynek – Społeczeństwo – Kultura

ul. Namysłowska 104, 46-081 Dobrzeń Wielki

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Zapisano poprawnie

Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Agencji Managerskiej VIP for You.

Pełna treść licencji dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/

 

© Wszelkie prawa zastrzeżone              |              Agencja Managerska VIP for You               |              2018                |               www.vip4u.pl               |              Polityka Prywatności              |              Polityka Cookies